disable copying

sunnuntai 12. heinäkuuta 2020

INSTASSA!



Hei. Nyt tulee infoasiaa teille ihanuuksille, jotka seuraavat tätä blogia myös Instagramin puolella. (tää on niin noloa)

Tiedättekö sen "ihanan" tunteen, kun pitää luoda tunnukset johonkin sivustolle. Sehän on helppoo ku mikä. Pyörittelette kaikkialla niitä muutamaa käyttäjätunnusta ja salasanaa vaihdellen isojen kirjaimien ja merkkien paikkoja. Tai teillä on monta sähköpostia (kuten mulla) joita käytätte näihin kirjautumisiin tai mainosten keräämisiin ettei tärkein sähköposti tukkeudu turhasta. Ajattelette vielä muistavanne ne sitten tulevaisuudessa ja ette koe tärkeänä kirjoittaa niitä tunnuksia talteen.

Ja vielä mitä..... Olin aiemmin perustanut tälle blogille myös instagram-sivut ja nyt oli tarkoitus lisätä se myös tänne blogin puolelle. Idea loistava, mutta....... En saa sitä siirrettyä. En muista yhtään käyttäjätunnusta tai osaa kohdentaa oikeaa salasanaa. Tai linkitin ne sivut henkilökohtaiseen Instaan ja silloin meni sormi suuhun ja homma tyssäsi siihen.

Joten nyt te, jotka olette seuranneet tätä blogia myös sitä kautta, pyydän teiltä nöyrimmin anteeksi, sillä olen poistanut teidän seurannan sieltä sivustolta. Jouduin tekemään uudet sivut (salasanat laitoin heti ylös) ja toivon teiltä pientä klikkausta "seuraa"mun uudella sivustolla. Sen löydät tämän linkin alta  UUSI INSTA ja myös kännykällä @sikenunelmat yhteen kirjoitettuna ilman sitä alaviivaa.  Se vanha sivusto kummittelee siellä vielä jonkin aikaa, mutta yritän saada sen jossain vaiheessa poistettua. Laittelen sinne kuvii ja tarinoita mitä ei välttämättä täältä blogin puolelta löydy.

Toinen ongelma mulle tuli siinä, etten löydä ilmaista (en halua maksaa, sillä sillä tämä kirjoittaminen on mun harrastus ja en tienaa tällä mitään)  ja tarpeeksi sopivaa tyyliä joka sopisi bloggerin blogimalleihin ja kuvat saisi siististi blogin reunaan. Tämä ongelma tuli uuden sivuston lisäämisen kanssa. Joten yritän laittaa tuon Instasivuston linkin johonkin että se löytyisi myös tulevaisuudessa teille täältä blogista.

Siis jos tiedätte pääkaupunkiseudulta jonkun ihanan neron joka osaa ohjelmoida ja auttaa mua tän kaa (ja mulla olisi myös pari muutakin juttuu mitä haluaisin muuttaa) niin vinkatkaa mulle. Olisin tosi kiitollinen. Edullisuus olisi myös plussaa, mutta tottakai arvostan hyvää ammattitaitoa.

Nyt pitää kiiruhtaa suihkuun ja sitten töihin joten ihanaa sunnuntaita teille kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti