disable copying

torstai 16. heinäkuuta 2020

Vähän aamupalaa!

Mulle aamiaisen syönti on ollut aina vähän niin ja näin. Ei oikein maistu heti aamulla mikään muu paitsi pari pannua kahvia. Tiedän, että sen kuuluisi olla päivän tärkein ateria. Nyt kuitenkin yritän (taas vaihteeksi) parantaa näitä ruokailutottumuksia.





Tänään tein mansikka-banaanirahkaa ja voileipiä. Nyt on ihana aika, kun kauppojen ulkopuolella on marjamyyjiä ja saa ihania tuoreita kotimaisia marjoja. Ja niiden mehukkuuden takia ei tarvita sokereita yms. makeuttajaa. Voileipiin laitoin salaatin lisäksi maksamakkarasiivun, juustoa, kurkkua ja pilkottuja sipulin varsia. (huomaa yksi leipä ilman sipulia. Se menee Urkille)




Jälkiruuaksi mulla on seuraavat 9 päivää pillereitä, jotka on otettava aamiaisen yhteydessä. Mulla on joku lihasjumi selässä ja noiden pitäis jeesata mut takas työkykyiseksi. Ehkä mulle tulee näiden tulevien päivien aikana pysyvä muutos tähän aamiaisen syöntiin. Tätä ainakin toivon. Ja tietenkin tuijottelen ohjelmia netistä. Aamulla oli vuorossa Yle Areenalta saksalainen dekkari "Kahden keikka". Oi mä niin rakastan dekkareita...... Mitäs te syötte aamiaiseksi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti