disable copying

maanantai 20. huhtikuuta 2020

Moi!

Maanantai. Makaan sängyllä tuijottaen tyhjää tietokoneruutua. Taustalla soi Popedan Ukkometso ja Urkin kuorsaus. Ihailen tuon rakkaan koirani taitoa nukahtaa sekunnissa ja olla herätessä heti valmiina kaikenlaiseen touhuun.



En ole taas päivittänyt tätä blogia piiiiiiitkään aikaan. Aloitin sen uuden duunin ja heti muistin, miksi jätin sen edellisen. Toi työ on aliarvostettua ja hiton raskasta vaikkakin rakastan sitä asiakaspalvelun osaa siitä. Ja olen kyllä kiitollinen työpaikasta, sillä elämme tällä hetkellä hiton vaikeita aikoja. Mutta voimat se vie. Ja se syö mun aikaa ihan hitosti. Teen pelkkää iltavuoroa mutta vuoro alkaa jo kahdelta joten ei siinä oikein ehdi mitään isompaa touhuta. Sitten mulla oli sellaisia 19 päivän työputkia ilman vapaita.... Vaan selvisin.

Onko teiltä muuten joskus hävinnyt jotain todella tärkeää? Tiedätte sen olevan jossain täällä kotona mutta ette vaan löydä sitä millään. Mulla on kadonnut sellainen "mötikkä" jolla saan liitettyä IPhonen maciin. Ilman sitä mötikkää en voinut mm. siirtää valokuvia koneelle. Ja yksinkertaisesti en löydä sitä mistään. Eilen sain tarpeekseni ja marssin Giganttiin ostamaan uuden....





Ja heti helpotti tätä kirjoittamista. Mulla on ollut ikävä teitä ihania lukijoita. Sorry, kun vähän teksti rönsyilee asiasta toiseen ilman sitä punaista lankaa mutta mulla ois teille niin hitosti kaikenlaista kerrottavaa. Halusin vain ensin kertoa teille, että hengissä ollaan. Ja kuulette musta tosi pian lisää. Toi kuva muuten on mun partsilta kuvattu ilta-aurinko.

Haleja <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti