disable copying

keskiviikko 1. tammikuuta 2020

Vuosi vaihtui!

Täällä taas. Yli kuukauden tauko tuli pidettyä kirjoittelusta, anteeksi siitä. Minun ja blogin väliin tuli pieniä esteitä eli ajan puute ja elämän yllätykset. 

Nyt kuitenkin haluan palata vuoteen 2019. Ensiksi haluan kiittää teitä ihania lukijoita, jotka olette seuranneet tämän blogin alkutaipaletta.  On ollut ilo kirjoitella, kun on edes pari lukijaa.

Muuten viime kevät oli muutosten aikaa. Sanoin itseni irti vakiotöistä toukokuussa. Päätös, jota en ole katunut sekuntiakaan. Laitoin kesäkuussa kaksi työhakemusta ja molemmissa tärppäsi, eli nyt minulla on kaksi työpaikkaa. Vuokrafirmoja, mutta se ei minua haittaa. Saan itse valita vapaa-aikani ja kun töitä haluan tehdä, kukaan ei laske tuntimääriä. Samalla minulta jäi pois työstressi. Jos hommia ei ehtinyt työvuoron aikana tehdä, ei haittaa. Kunhan teen parhaani se riittää minulle.

Ostin keväällä myös oman asuntoauton. Se antaa ihanan vapauden tunteen, kun voi ajella mihin tahansa, yöpyä missä haluaa. Yksi yöpymispaikka oli ympyrätalon vieressä Hakaniemessä. Kun autosta astui ulos, näkymät olivat Töölönlahdelle ja uskokaa tai älkää, paikka oli todella rauhallinen. Voi johtua kylläkin Hämeentien isosta remontista...

Kesällä ostin oman Aso-asunnon Porvoosta. Siitä tulen kertomaan jossain vaiheessa lisää. Olen vieläkin innoissani uudesta kotikaupungista. Ja olen asuntovelallinen pari vuotta. 

Syksyllä valmistuin merkonomiksi Mercuriassa. Se oli omasta mielestäni hyvä saavutus, koska opiskelin töiden ohessa. Aina kun oli koulua, tein samana päivänä myös täyden työpäivän. En kylläkään tiedä, mitä tuolla tittelillä vielä teen, mutta merkonomi olen.

Vaan parasta tässä vuodessa on ollut se, että olen saanut tutustua aivan mahtaviin ihmisiin. Mun ystävä- ja kaveripiiri on laajentunut tosi paljon. Kiitos lisääntyneen vapaa-ajan, mulla on ollut aikaa osallistua yhdelle leirille ja paljon erilaisiin tapahtumiin. Toivon tapaavani heitä paljon myös tänä vuonna. Nautin suunnattomasti, kun saa pikkuhiljaa tutustua syvemmin erilaisiin ihmisiin ja huomata, kun kaveruus alkaa pikkuhiljaa muuttua ystävyydeksi.. 

Eli Pysykää linjoilla. Tehdään tästä vuodesta vieläkin parempi. Olette ihanii <3




T. Mie ja Urkki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti