disable copying

sunnuntai 26. tammikuuta 2020

Kuulumisia!

Linjoilla taas. En ole oikein ehtinyt kirjoitella, kun elämä muuttui yhtäkkiä kiireiseksi. Paljon on ehtunyt tapahtua viime aikoina ja vieläpä hyviä asioita.

Sain meinaan uuden työpaikan ihan vahingossa. Ala on sama, mutta askel vie kilpailijaketjulle. Huomenna olisi eka kunnon työpäivä uudessa paikassa ja jännittää ihan pirusti. Vielä 50+ vuotiaalle tulee tilaisuus opetella uuden talon tapoja, jotka saattaa poiketa paljonkin edellisestä vaikka perustyö on samaa mitä olen tehnyt vuosia. Työhaastattelussa kauppias ei edes halunnut nähdä mitään mun todistuksia vaan palkkasi mut saman tien. Eli haasteita työrintamalla tiedossa.



Ja mulla ei ole enää matkailuautoa, nyyh...... Se lähti viikolla Jyväskylään. Sain sijaisautoksi uudehkon Mercedesbenzin Viton ja sillä nyt huristelen pienen ajan. Outoa ajella pakettiautolla vaikka mittasuhteet matkailuautoon ovat pienemmät. Tähän aiheeseen palaan varmasti viimeistään viikon päästä. On tää sen verran jännää aikaa.

Ja ilokseni huomasin, että tämän blogin sivuilla on vierailtu jo yli 1000 kertaa.. Ja blogit.fi-sivustolla mulla on jo 3 kirjautunutta seuraajaa. Aivan huikeeta. Nöyränä sanon "Kiitos" siitä teille <3 Yritän parhaani kirjoitella teille mielenkiintoisesti ja monipuolisesti kaikesta ihanista asioista joita eteeni tupsahtaa. Ja yritän, ettei teidän tarvitse odotella uusia tekstejä näin kauaa. Olette ihanii  <3 <3

P.S. Tuo kuva on otettu syksyllä Hesan keskustassa. Olin ystävän kanssa kahvilla melkein 2 tuntia ja olin unohtanut lukita kuskin oven. Jostain kummasta syystä kukaan ei ollu käynyt sisällä. Ainoastaan turistit valokuvasivat autoa ;))))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti