disable copying

keskiviikko 20. marraskuuta 2019

Blogit

Moi taas. Tää teksti on teille, jotka ette ole seuranneet paljoa blogeja, mutta innostutte niistä. Tässä ois vinkkiä siitä, kuinka teette usean blogin seuraamisen helpoksi.

Musta on ollu ihana huomata, että vaikka tämä mun blogi on uusi, niin kävijöitä täällä on jo yli 200. Osa on varmaan mun ihania ystäviä, mutta osa on löytänyt tämän muualta.

Kuten jo varmaan huomasitte, on tuohon oikeaan kulmaan ilmestynyt Blogit.fi-logo. Ilmoitin tämän myös sinne ja koska mua itseäni kiinnostaa muiden blogit, ajattelin helpottaa myös teidän kiireistä elämää. Tuolta sivustolta löytyy paljon mielenkiintoisia blogeja eri aihealueista kuten harrastuksista, ruokaohjeista, sisustuksesta, liikunnasta yms. Ajattelin myös silloin tällöin esitellä täällä joitakin kiinnostavia kohteita.

Jos kiinnostaa seurata muitakin blogeja, niin se on helppoa. Klikkaa tuosta logosta. Pääset Blogit.fi-sivustolle. Kirjaudu tai tee tunnukset, voit pitää itsesi koko ajan kirjautuneena, niin ei tarvitse muistella noita tunnuksia. Kun löydät kiinnostavan blogin, paina seuraa. Helppoa sanoisin. Kun menet seuraavan kerran sivustolle, löydät oikealta ylhäältä tekstin "seuraan" ja sitä klikkaamalla näet kaikki seuraamasi blogien uudet tekstit.



Mulla on suuri halu kirjoitella kaikesta maan ja taivaan välillä. Tykkään myös liikkua kameran kanssa, mutta mun taidoissa on vielä paljon kehitettävää tuon järkkärikameran suhteen. Tyydyn siksi kuvaamaan kännykällä. Ehkä keväällä löydän jonkun kurssin, jossa pääsis järkkärin saloihin ja samalla parempiin kuviin. Pitää varmaan alkaa jo nyt tutkimaan opistojen sivustoja.

Sorry, kun tällä kertaa tuli tämmöinen tylsä postaus. Kiitti, jos jaksoitte tänne asti lukea...Ootte ihanii <3. Toi kuva on mun Urkista....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti