disable copying

perjantai 27. elokuuta 2021

Moi

 Vuosi vaihtuu jo yhdeksänteen kuukauteen ja mulla on takana elämäni rankin vuosi. Voimat menneet itsensä keräämiseen ja opetellen katsomaan tulevaisuuteen. Sadat kerrat olen miettinyt, että tuostakin voisi tehdä postauksen, vaan ajatuksen asteelle se on aina jäänyt. Jotenkin en ole halunnut postata masentavia tekstejä ja valittaa huonoina päivinä kaikesta. En silti ole unohtanut tätä blogia enkä varsinkaan teitä ihania lukijoita. Teitä olen ikävöinyt ja toivottavasti en ole teitä kaikkia kadottanut tämän kahdeksan kuukauden tauon aikana.

Olen tehnyt yhden aivan mahtavan päätöksen koskien tulevaisuutta. Olen hakenut kouluun ja päässyt. Jee.... Oon niin onnessani. Minä 54 vuotias ja pääsen opiskelemaan itselleni uuden ammatin. Hurjaa sanoisin.... ja samalla pelottavaa. Jouduin tekemään elämäni ensimmäisen videohaastattelun ja jännitti ihan sikana. Onneksi oli aivan mahtava haastattelija. Teki vain yhden kinkkisen kysymyksen......" kerro kolmella sanalla millainen ihminen olet?" Jep, jep.... Olen tyypillinen suomalainen joka ei osaa kehua itseään... En kyllä vastannut noin, mutta oli vaikeaa keksiä kolme adjektiivia omasta persoonasta. Mitä sä oisit vastannut? Kyseli se muutakin, mutta ne oli sikahelppoja tuohon verrattuna. Ai teitä kiinnostaa, että mikä musta tulee isona....






Hieroja näin aluksi. Ehkä jos pää kestää niin fysioterapeutti... Nyt painiskelen latinan kielen kanssa ja yritän päntätä luiden ja lihasten nimiä sekä suomeksi että latinaksi... Onneksi saan opiskella niin että koulua on vain joka toinen viikonloppu. Muuten opiskellaan etänä ja itsenäisesti. Ens viikolla mulla on ehkä eka oma matkahierontapöytä joten pääsen murjomaan ystävien jumeja ja opettelemaan oikeita hierontaotteita. 

Kannattaa laittaa toi mun insta seurantaan. Siellä tulen päivittelemään näitä käänteitä ja muutenkin jaan elämääni vähän enemmän. Kirjoittelen kyllä tätäkin mutta säännöllisen epäsäännöllisesti.. Tosin en tule pitämään kahdeksan kuukauden taukoa sen lupaan... Ja sen instan löydät  TÄÄLTÄ

Nyt alan juomaan iltakahvia ja otan koulukirjan syliini. Ehkäpä sieltä tarttuu tuonne muistiin jokunen uusi latinankielinen sana.... Voi hitsi kun olenkin kaivannut tätä kirjoittamista.... Isot hait teille. Ootte ihanii...

P.S. Mulla on uusi naposteluherkku nimeltään Mulperin marjat. Napostelen niitä sipsien sijaan. Ne on noita pienii tuossa kulhossa.... Suosittelen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti