disable copying

torstai 12. syyskuuta 2019

Kulkuväline

Kuten tuossa esittelytekstissä (jonka vaihdan jossain vaiheessa) näkyy, mulla on myös asuntoauto. Annoin vaihdossa vanhan vaunun ja henkilöauton. Henkilöauto oli kolmiovinen joten en tarvinnut sitä enää. Eihän toi mun muru edes mahtunut sinne ;)))




Dethleffs Fortero vm. 2007. Paljoa en ole ehtinyt vielä reissata, mutta kyllä suunnitelmissa on parikin reissua. Kuten reilun viikon päästä lähdetään ihanien leidien kaa keski-suomeen viikonlopuksi. Arkiajokin sujuu tällä vehkeellä vaikka Hesan keskustassa on vähän haasteellista löytää parkkipaikkaa. Onhan autolla pituutta 7,5 metriä ja korkeuden puolesta parkkihallit saa unohtaa.
Ja talvella ajattelin työrupeamat asustaa tässä... Lisävarusteena halusin takatalliin suihkun, että voin suihkuttaa Urkin tarvittaessa ja tietenkin ilmastoinnin asuntotilaan (vaatii sähkökytkennän). Se on pakollinen helteillä. Tässä vähän kuvia...







Jos olisin nuori ja mulla olisi tämä viisaus, ostaisin vanhan veturikeulaisenVolswagenin Globenbussin ja tekisin siitä rennon retkeilyauton. Seuraan Instassa paljon sellaisella reissaavia ja ne on mahtavia vehkeitä. Mutta nyt olen köyhä +50v ja mulla ei ole tallia jossa voisin rakentaa joten haaveilen ja ihailen sellaisesta. Vaan eihän sitä koskaan tiedä, mitä elämä tuo tullessaan.....





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti